LETNIA AKADEMIA ROZWOJU Z BIUREM KARIER UKSW

Ruszyła rekrutacja do 2 edycji Letniej Akademii Rozwoju z Biurem Karier UKSW.

Akademia dedykowana jest osobom, które chcą rozwinąć swoje kompetencje, czerpać inspiracje od doświadczonych ekspertów w danej dziedzinie, a także zdobyć cenne umiejętności i wiedzę niezbędną na współczesnym rynku pracy.

W ramach letniej Akademii proponujemy 6 inspirujących warsztatów prowadzonych przez specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, którzy podzielą się swoim know-how w zakresie budowania marki osobistej i wizerunku, zarządzania talentami oraz wywierania wpływu czy też planowania swojego rozwoju.

Na warsztatach będzie okazja do spotkania firm, instytucji i szkoleniowców z ORLEN S.AMakro PolskaAstraZeneca Pharma PolandNarodowego Centrum KulturyAtelier Wizerunku AWMA i Przystanku Internet.

Uczestnicy mogą wziąć udział we wszystkich warsztatach lub tylko tych, które szczególnie ich interesują.

Na zakończenie cyklu warsztatów, każdy z uczestników Akademii, który weźmie udział w co najmniej 5 spotkaniach, ma możliwość omówienia swojej ścieżki kariery ze specjalistami ds. rozwoju zawodowego, podczas indywidualnych spotkań.

Brzmi ciekawie? A to wszystko już od lipca tylko dla studentów, doktorantów i absolwentów UKSW całkowicie za darmo.

6 warsztatów to co najmniej 6 powodów, dla których warto wziąć udział w Akademii:

  1. niepowtarzalna szansa na osobiste spotkania z doświadczonymi trenerami, menedżerami z topowych firm,
  2. zdobycie praktycznych umiejętności, gdyż warsztaty obejmują kluczowe tematy istotne w perspektywie wyróżniania się na rynku pracy,
  3. idealna okazja do budowania relacji i rozwoju sieci kontaktów, gdyż na warsztatach spotkasz profesjonalistów z różnych branż oraz innych ambitnych rówieśników czy absolwentów UKSW, z którymi będziesz mógł wymieniać się doświadczeniami. Inny punkt widzenia to niesamowita inspiracja!
  4. zdobycie unikalnej wiedzy od ekspertów, którzy dzielą się swoim długoletnim doświadczeniem,
  5. możliwość skorzystania z doradztwa wykwalifikowanych specjalistów ds. rozwoju zawodowego, którzy pomogą Wam określić ścieżkę kariery,
  6. Nieocenione wskazówki i porady od praktyków rynku pracy.

H A R M O N O G R A M W A R S Z T A T Ó W

11 lipca, 18:00-20:00 (on-line) „Praktyczne strategie wykorzystania swojej marki osobistej”

Na dzisiejszym konkurencyjnym rynku pracy, świadomość swojej marki osobistej i znajomość metod komunikowania swoich mocnych stron pomaga wyróżnić się spośród innych, ale także przygotowuje na przyszłość i pomaga odnieść sukces. W tajniki praktycznych strategii pomagających zbudować swój wizerunek, który przemawia do pracodawców, partnerów biznesowych  i wyróżni spośród rówieśników, wprowadzi nas Anna Zarzycka – doświadczony i certyfikowany ekspert w dziedzinie Employer brandingu – Certificate in Employer Branding Leadership. Od lat buduje markę pracodawcy ORLEN S. A. i promuje pracowników firmy w budowaniu ich marek osobistych. Autor nagrodzonych programów m.in.: Ambasador marki pracodawcy ORLEN, autor programu stażowego Kierunek ORLEN. Psycholog, PR-owiec, doradca zawodowy, doświadczony head hunter i rekruter inżynierów, menedżerów wyższego szczebla.

25 lipca, 18:00-20:00 (on-line) „Wywieranie wpływu – sprawdź, jakim kolorem osobowości jesteś?”

Czym jest sztuka wywierania wpływu? Jakie masz do dyspozycji narzędzia pozytywnego wpływania za zachowania innych osób ? Jakim regułami rządzi się wywieranie wpływu? Tego wszystkiego i jeszcze więcej, dowiesz się podczas warsztatów, gdzie poznasz teorię efektywnego komunikowania się z innymi, którą wykorzystasz nie tylko w życiu zawodowym, ale również prywatnym.

Warsztaty poprowadzi Katarzyna Chuda-Ciechanowska – EB Partner w firmie MAKRO Polska. Z branżą HR związana od prawie 15 lat. Absolwentka SGGW i SGH. W MAKRO zajmuje się budowaniem pozytywnego wizerunku pracodawcy. Wśród wielu swoich działań dba o współpracę ze szkołami i uczelniami. Jaka jest jej dewiza życiowa? Nie ma rzeczy niemożliwych!

8 sierpnia, 18:00-20:00 (on-line) „Zbuduj swój biznes online, czyli jak hakować algorytmy mediów społecznościowych?”

O metodach wykorzystania mediów społecznościowych do zarabiania, tworzeniu wartościowych treści w internecie oraz marketingu online, opowie Weronika Modzelewska – szkoleniowiec, marketerka i mentorka kobiecych biznesów online. Autorka książki „Internet możliwości”, ebooka „Praca w dobie AI” i kilku kursów online. Dużą częścią jej aktywności są szkolenia i programy, w których uczy firmy i marki osobiste wykorzystywania możliwości social mediów i sztucznej inteligencji. W ciągu ostatnich dwóch lat przeszkoliła ponad 10 tysięcy osób. W sieci działa jako Przystanek Internet

22 sierpnia, 18:00-20:00 (on-line), W jaki sposób planować swój rozwój w świecie ciągłych zmian?”

Żyjemy w świecie nieustających zmian, niepewności. Jest to również powiązane z postępem technologicznym, który nie zwalnia tempa. Jaki ma to wpływ na nasze życie, w tym życie zawodowe? Na jakie umiejętności zwracać szczególnie uwagę w swoim rozwoju? Na te i inne pytania odpowie Mateusz Rybarkiewicz – absolwent UKSW na kierunku psychologia oraz trener biznesu (Ośrodek INTRA). Od ponad 10 lat pracuje w obszarze szkoleń i rozwoju – od NGO, poprzez firmy konsultingowe, po firmę farmaceutyczną – AstraZeneca Pharma Poland, gdzie zarządza obszarem Talent & Development oraz koordynuje działania wspierające budowanie kultury włączania i różnorodności.

5 września, 18:00-20:00 (on-line) „Moc pierwszego wrażenia, czyli jak przygotować się do spotkań w realu i w sieci?”

Na to pytanie odpowie Magdalena Andler – trener spójnego wizerunku, mistrz w zawodzie wizażysta stylista, kolorystka, personal shopper, szkoleniowiec, fotograf. Od 2007 roku prowadzi Atelier Wizerunku AWMA. Zajmuje się kreowaniem wizerunku zarówno firm, osób publicznych, jak i osób prywatnych. Jej pasją są kolory i ich psychologiczne oddziaływanie na ludzki umysł, uczy jak świadomie ich używać, by uzyskać zamierzone efekty zarówno w ubiorze, jak i we wnętrzach. W 2020 roku laureatka statuetki LWICA BIZNESU. Członek i partner Stowarzyszenia Mieszkanicznik oraz pomysłodawczyni i koordynatorka ogólnopolskiej akcji charytatywnej #mieszkanicznicypomagają.

19 września, 18:00-20:00 (on-line) „Od praktyk do zatrudnienia, czyli jak odnaleźć się w świecie kultury”

Jakie są perspektywy zatrudnienia w środowisku kulturalnym? Jaka jest specyfika i realia pracy w tej branży? O blaskach i cieniach zatrudnienia w świecie kultury opowiedzą ekspertki z Narodowego Centrum Kultury – Irmina Recka-Wyżga – menedżerka, tutorka, animatorka kultury, kierowniczka Działu Szkoleń i Profesjonalizacji w NCK, gdzie od lat zajmuje się projektowaniem, koordynacją i ewaluacją programów szkoleniowych oraz konferencji skierowanych do kadry zarządzającej, pracowników i animatorów kultury, a także Magdalena Zaremba – specjalistka ds. Szkoleń i Profesjonalizacji w NCK. Absolwentka Produkcji teatralnej i organizacji wydarzeń artystycznych na Uniwersytecie Łódzkim oraz Zarządzania projektami na Akademii Leona Koźmińskiego. Koordynatorka programu Praktykuj w kulturze i administratorka portalu Pracuj w kulturze.

Jak się zapisać?

Rejestracja jest prosta! Wystarczy kliknąć w LINK, by wypełnić formularz zgłoszeniowy, który jest dostępny do 4 lipca do godz. 12:00. Po tym terminie, nie będzie możliwości dołączenia do Akademii.

Zapisy do Akademii oznaczają zapoznanie się oraz akceptację Regulaminu.

Czas i miejsce

Kiedy? Warsztaty będą odbywały się według ustalonego powyżej harmonogramu.

Gdzie? Online na platformie Cisco Webex, więc można wziąć w nich udział z dowolnego miejsca.

Czy warto? Może przekonają Cię opinie uczestników poprzednich edycji Akademii.

  • „Dowiedziałam się wielu nowych rzeczy i nawiązałam kontakt z nowymi osobami” – mówi Magdalena, studentka pierwszego roku chemii.
  • „Najbardziej podobała mi się możliwość spotkania z osobami, które na co dzień zajmują się rekrutacją i wspierają osoby w znalezieniu pracy. Ich wiedza oraz doświadczenie są bowiem niezwykle cenne” – relacjonuje Paweł, absolwent prawa kanonicznego.
  • „Profesjonalne podejście i organizacja, ciekawa tematyka zajęć oraz możliwość konsultacji z doradcą zawodowym” – podsumował Kacper, student 3 roku stosunków i prawa międzynarodowego

Dołącz do drugiej edycji Letniej Akademii Rozwoju już dziś, by razem z Biurem Karier przygotować się do osiągnięcia sukcesu zawodowego.

Nie przegap tej wyjątkowej okazji – nie może Cię zabraknąć!

Skip to content